Skip to main content

Posts

Showing posts from February, 2014

I'm a big girl

Assalamualaikum. Hai! Pejam celik pejam celik, caakkk!.. sekejap je masa berlalu kan. Tanpa kita sedar, sekarang dah 21hb Februari dah pun. Argh rasa mcm baru semalam aku habis SPM ceh haha. Sepanjang tahun ni, banyak dugaan yg dah berjaya aku tempuh, alhamdulillah. Walaupun baru awal tahun, macam-macam perasaan dah dapat rasa, macam-macam dugaan, macam-macam jenis orang yg aku dah jumpa & kenal, pelbagai cara berdepan dgn masalah, bermacam jenis cara nk berurusan dgn makhluk yg namanya ""manusia""...seriously MACAM-MACAM. Pengalaman bekerja, berurusan dgn orang sekeliling, dgn kawan-kawan baru, dgn hal-hal kerja, dll. Baru setakat ni, aku rasa minda aku dah semakin terbuka. (maklumlah dulu macam terperuk je sebab hidup tak campur dgn orang haha.) Sekarang, ha amik rasakan! Nasib baik Tuhan jadikan aku ni jenis manusia yg tak kuat melatah, nampak mcm cool gila walaupun hakikatnya tgh berada dlm situasi yg haru-biru. Tuhan sajalah yg tahu mcm mana isi hati hamba…