Skip to main content

I am letting you go

I forgive you.
Not for you, but for me. I forgive you because hate is just another way of holding on, and you don't belong here anymore. So, I must forgive you. Not because you deserve forgiveness, but because I deserve peace and happiness :)


P/s: look, some people don't deserve forgiveness, so do you. But I had no other choice than to forgive you lol. I'm removing you out of my life! Bcs you don't belong here anymore. Hiks. So, tq bitch! I hope not to see you again after this! :p

Comments

Popular posts from this blog

'17

wth is actually happening :O

I'm a big girl

Assalamualaikum. Hai! Pejam celik pejam celik, caakkk!.. sekejap je masa berlalu kan. Tanpa kita sedar, sekarang dah 21hb Februari dah pun. Argh rasa mcm baru semalam aku habis SPM ceh haha. Sepanjang tahun ni, banyak dugaan yg dah berjaya aku tempuh, alhamdulillah. Walaupun baru awal tahun, macam-macam perasaan dah dapat rasa, macam-macam dugaan, macam-macam jenis orang yg aku dah jumpa & kenal, pelbagai cara berdepan dgn masalah, bermacam jenis cara nk berurusan dgn makhluk yg namanya ""manusia""...seriously MACAM-MACAM. Pengalaman bekerja, berurusan dgn orang sekeliling, dgn kawan-kawan baru, dgn hal-hal kerja, dll. Baru setakat ni, aku rasa minda aku dah semakin terbuka. (maklumlah dulu macam terperuk je sebab hidup tak campur dgn orang haha.) Sekarang, ha amik rasakan! Nasib baik Tuhan jadikan aku ni jenis manusia yg tak kuat melatah, nampak mcm cool gila walaupun hakikatnya tgh berada dlm situasi yg haru-biru. Tuhan sajalah yg tahu mcm mana isi hati hamba…