Skip to main content

'17

The Saddest Thing

Comments

Popular posts from this blog

I am letting you go

I forgive you. Not for you, but for me. I forgive you because hate is just another way of holding on, and you don't belong here anymore. So, I must forgive you. Not because you deserve forgiveness, but because I deserve peace and happiness :)


P/s: look, some people don't deserve forgiveness, so do you. But I had no other choice than to forgive you lol. I'm removing you out of my life! Bcs you don't belong here anymore. Hiks. So, tq bitch! I hope not to see you again after this! :p

Slowly, but surely..

Tak akan boleh dengan perasaan sendiri kau tipu Walau kau cuba sedaya mampu Untuk lupa dan buang kenangan lalu Kau akhirnya tewas dengan perasaan itu Bukan mudah untuk luka itu pulih Tapi ini jalan yang telah aku pilih Untuk buang segala rasa sedih Yang selama ini kasih aku, kau sisih Masih belum mampu untuk aku buang semua tentang kita Walau aku cuba untuk pergi jauh langkah sejuta Tapi kau kejar, ingatkan aku semua tentang kita Kata kau, hanya kita yang kenal hati sesama kita Tak mampu aku tafsir, apa kata kau itu cuma sekadar dusta? Kerana susah untuk aku percaya lagi pada segala kata Yang datangnya dari kau, seorang yang pernah aku cinta
Kini, aku cuba untuk pergi jauh. Tapi semakin aku cuba, semakin itu juga kau hadir. Cukup. Pergilah kau berserta kenangan lalu
Aku mampu melupakan, Perlahan-lahan, tapi pasti...aku akan ke hadapan.